Гарантія

Обмін і повернення

Щоб уникнути будь-яких несприятливих ситуацій після оформлення замовлення в інтернет-магазині «IMOM», будь ласка, звертайтеся до свого оператора контакт-центр по Детальний інформацією про товар: характеристики, склад, країну виробника і інші потрібні Вам дані. Нижче вказані умови повернення та обміну покупок, зроблених на сайті imom.com.ua.

Згідно доповнення N 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню. Відповідне з Чинним законодавством України, товари, оплачені в касах роздрібної мережі магазинів «IMOM» підлягають обміну / поверненню тільки у відповідних магазинах, де раніше товар був оплачений. Повернення або обмін товару на аналогічний Можливі відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотримання наступних умов:

  • товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або Іншим характеристикам, за якими він бути не може бути використаний за призначенням;
  • товар має недолік або механічно несправний з вини виробника або кур’єрської служби доставки; при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про те, що 7 товар;
  • з дня придбання товару пройшло не хворій 14 днів
  • товар абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у вжитку; збережений товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару;
  • відсутні ознаки стороннього втручання, тобто НЕ порушені умови гарантійного обслуговування; в наявності Відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка;
  • присутній гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.

Якщо на момент обміну Аналогічно товару є, то ви можете: провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж; придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості; Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.

Повернення
Через найближче до вас відділення кур’єрської служби «Нова пошта». Через будь-який магазин мережі «IMOM» (адреса магазинів), без оплати зворотної доставки товару. Попередньо необхідно з представником контакт-центру узгодити магазин мережі “IMOM”, в якому Ви плануєте обміняти / повернути товар.